Retourneren en RUILEN

Bella Fit hoopt dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn, dan kunt u uw bestelling retourneren.

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 30 dagen de tijd om deze te retourneren. De producten dienen ongedragen te zijn, in de staat waarin u ze heeft ontvangen en in de originele verpakking (inclusief het etiket) terug te sturen.

Let op: retourneren is gratis als u kiest voor een omruiling of winkeltegoed (+10 euro bonus). Een omruiling komt alleen in aanmerking voor een winkeltegoed.

1+1 gratis artikelen kunnen alleen retour aangemeld worden voor omruiling of winkeltegoed.

Zodra je bestelling is geplaatst gaan wij meteen beginnen met het inpakken van je bestelling.

NL: op werkdagen voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis

BE: binnen 2-3 werkdagen

Pre-orders: 7-15 dagen

Gratis verzending vanaf €75. Daaronder rekenen wij €4,80 voor verzending. Retourneren is gratis als je kiest voor een omruiling of winkeltegoed.

Mocht er bij een eerste poging niet kunnen worden afgeleverd. Dan doen we op de eerstvolgende dag nog een poging. Ben je dan ook niet thuis, dan proberen we het pakket bij je buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, geen nood: dan kun je je pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. PostNL of DHL informeert je uiteraard over de locatie van het postkantoor.

Is er alsnog iets niet in orde? Neem dan direct contact met ons op, via info@bellafit.nl. Dankzij een snelle communicatie kunnen we samen met PostNL eventuele problemen zo snel mogelijk oplossen.

Vanaf het moment dat de bestelling geleverd is, heb je een zichttermijn van 30 dagen. Op het retourformulier kun je aangeven dat het aankoopbedrag moet worden gecrediteerd. Je aankoopbedrag wordt dan binnen 14 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Meld hier je retour aan

Mocht je een klacht hebben, of een artikel met schade hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bellafit.nl Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.

Heb je een artikel gekregen dat je niet hebt besteld? Neem dan voordat je retourneert contact met ons op via info@bellafit.nl. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.